Ohh nej..

Elliott stod och ritade på lite papper på vardagsrumsbordet.
Helt plötsligt hörs ett "Klick"..
Detta följs av Elliott som säger med en väldigt ledsen röst:

"Neeeeeeeeeeej! Trasig!"

Det var den pennan. :P Han hade brytit av själva hållaren på pennan och kom nu med pennan i ena handen och "hållaren" i andra handen och såg jätte ledsen ut. Trasig sa han ett par gånger till.


Men ledsamheten sitter inte i sig. Just nu håller han på och klättrar bakom mig och säger "Lol! Lol! Lol!" *haha* Jädrans Liw att lära honom såna dum heter! *haha* :P


Han är go min lilla pajas! ;D

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Klart jag kommer hålla er uppdaterade! ;D Tyvärr är det nog många som ska på casting, men jag är rättså nöjd över att dom bara har ringt mig och visat intresse :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback