Nu sova!

Nu har jag kollat klart på SNL.. Host idag var Jake Gyllenhal.. Jag har igentligen aldrig gillat honom, varför vet jag inte men nu sjutton alltså! Han e ju super bra!! Me like! :D En riktigt bra skådis! Det är först på snl som man märker vilka skådisar som är bra och vilka som är dåliga. :) Och Jake är en av de bättre faktiskt! Så nu e jag helt klart ett fan! Av både han och hans syrra Maggi.. ;)

Nu ska jag gå och pussa Arthur go'natt och sen ska öppna ett fönster och lägga mig i soffan för att sova.. Vet att sängen är alldeles för varm för mig nu när Udden har legat och sovit några timmar.. Han envisas med att ha täcke på sig trots att han svettas som en gris då.. Jätte trevligt.. NOT!! :P

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback