Natti natt!

Då var det dax att gå och lägga sig då.. Jag och Udden har kollat på film ikväll.. :) Vi kolla på "Harold and Kumar - Go to White Castle"! Den var rätt skojsig faktiskt! :) Förhoppningsvis blir det tvåan imorgon.. ;)

Nu har jag precis varit ute med hundarna. Släppte Molly lös lite och det gick faktiskt bra. :) Körde först med båda lösa och det gick väl sådär.. Eftersom Oliver gärna springer före så gjorde ju hon det oxå. Hon är en liten följa John'are.. :P Men sen såg vi en katt, lr rättare sagt jag såg den först så då ropade jag in hundarna och dom lyssna faktiskt! :D Så då fick dom koppel då dom annars gärna jagar katter.. :P Sen efter en bit så släppte jag Molly men hade fortfarande Oliver kopplad och det gick ännu bättre! :) Molly skötte sig väldigt bra. Lyssna riktigt bra oxå! :) Det passar att lyssna när ens "partner in crime" fortfarande är kopplad.. :P *haha*

Nu ska vi gå och öppna ett fönster och lägga oss på soffan och sova lite.. Får så nedrans ont i ryggen av den där dumma sängen och det blir ännu värre om vi är två som ligger i den samtidigt.. Så just nu är det soffan som gäller. Romantiskt va?! :P *haha* Jag ska kolla på lite sängar imorgon tänkte jag.. :) Vi måste skaffa en inom snar framtid som inte gör att min rygg går av.. :P

Borsta tänderna och nanna!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback