Music Maestro!

Håller på och värmer en paj i micron.. Börjar lukta riktigt gott nu.. ;) Sen så är det minsann dax att göra lite nytta.. :) Dagen började ju lite senare än vad jag hade tänkt mig.. :/

Men när jag städar och donar så vill jag gärna ha nån musik på.. Popig, glad och dansant ska det vara!

Får se vad jag kan leta fram i skivblandningen.. ;P *haha* Sista jag stor städa själv tror jag faktiskt att det var Excellence som fick stå för musiken.. "Bra" musik som man kan sjunga och dansa till.. Bra i detta fallet betyder GLAD musik! För det är viktigt i detta ändamålet! :)

Udden är lite tråkig på det sättet.. Där är vi helt motsatta.. Han vill inte ha nån musik alls och han måste vara arg för att kunna städa.. Medans jag måste vara glad och vill ha massa musik hela tiden! Tur att han inte är hemma då.. ;P *thihi*

Vad ska ni ha för er idag då?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback