Läsbegär..

Klickade runt lite och woops så hamna jag på Bokus sida.. Där hitta jag massa olika roliga böcker. Och jag kunde inte förmå mig att gå därifrån när jag väl hade hittat några böcker som jag ville ha.. :P Så jag "råka" klicka hem dessa:



Dom har just nu ett erbjudande bland deras pocket böcker Köp 4 betala för 3! (lr tvärtom om du hellre vill d :P)
Den där "Att älska som en porrstjärna" har jag länge velat ha och sen så hittade jag en massa Jonas Gardell böcker oxå så det var ju kanon.. Fast jag hittade faktiskt 5 pocket böcker till som jag vill ha.. Och då hade jag bara kollat igenom de första 5 av de 10 sidorna.. :P Så jag hade lätt kunnat köpa fler än vad jag hade råd med.. :P
Som tur va så hade jag även en 50kr CoopMedmera check oxå så jag sparade hela 89kr på min beställning.. ;) Vilket känns bra då den ena boken igentligen var lite för dyr.. :P Men inte så dyr så att jag inte har råd att unna mig just den.. ;) Jag var ju duktig och samla ihop massa kläder häromdagen så då får man väl belöna sig själv lite.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Du det finns massor kvar så du får väl komma förbi o smaka, haha ;D

Postat av: Annika

Åh, jag vet precis hur du känner. Det är som om böckerna bara ber en att köpa hem dem. Jag har cokså väldigt svårt att låta bli att handla när det är 4 för 3.



Om du vill fynda fler pocketböcker (ännu billigare) kan jag tipsa dig om min bokbloppis på <a href="http://pocketbloppis.blogspot.com">http://pocketbloppis.blogspot.com</a>. Där har jag börjat lägga ut mina utlästa pocketböcker. Egentligen hade jag helst velat behålla allihopa, men bokhyllan svämmar över nu, så jag måste rensa lite nu för att få plats med nya favoriter.

2008-08-13 @ 09:39:08
URL: http://pocketbloppis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback