Kameraladdare..

Äntligen hittade jag den där kamera laddaren! Har haft många tillfällen nu på morgonen då jag har velat kunna ta kort! Tex imorse när Elliott stod på katternas matbord och hade kaffekannan i ena handen och sin nya bamsemössa på huvudet! En sån söt bild! :D Han är ju bara för go min lilla pojke!

Eller precis just NU när han har lagt sig i hundkorgen med en himla massa leksaker! *haha* Han får knappt plats men nog sig sjutton ska han lägga sig där.. :P *haha*

Eller för en stund sedan när han fick öppna sitt Go'boken paket.. Funderar dock på att säga upp det för att han får ju bara böcker nu med massa saker som sticker ut. Och som den "typiska" killen han är så river han självklart sönder böckerna innan han ens hunnit haft dom i 5min.. *suck* Nej då kan man lika gärna lägga pengar på annat!

Nu skulle man ju filma oxå.. Han beter sig som en "typisk" Elliott! Knasar helt mao! :P Knasar och gör illa sig, knasar lite till och göra illa sig igen osv.. Men han verkar ha kul.. :P Knäppisen! *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback