Jag blir galen!

Tror det är få saker som får mig att bli så galen på folk som inte svarar på sina mobiler!! *grrr..* Varför sjutton har man skaffat mobiler för?! Joo för att man ska få tag på folk så klart!

I sånna här fall börjar huvudet lätt rulla och jag börjar tänka: Tänk om det hade varit nått allvarligt! Och så får man inte tag på personen ifråga.. Och det gör mig bara ännu argare! Så nu försöker vi att inte tänka så.. Lycka till, redan för sent.. :O

Död åt alla som inte svarar på sina mobil när jag ringer!! GRRRRRRRR!!! Jag skickar kolmårdens alla tigrar på er!!


Läs mer om bilden
HÄR!

Kommentarer
Postat av: Alltskabort

KIKA IN PÅ MIN BLOGG, LEE-SKOR 50KR!

Postat av: PinnaColada

håller helt med om mobilproblemet! har en kompis spm aldrig har med sin telefon..

2008-08-06 @ 12:40:31
URL: http://pinnacolada.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha vad söt bild :)

2008-08-07 @ 13:23:02
URL: http://verystylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback