Inge dagis..

Efter lite eftertanke så blir det inget dagis idag. Jag hinner ju inte.. I fredags vart det jätte stressigt och jag har lite saker jag måste göra idag. Jag hinner nog inte ens om vi går hem efter lunch. Så vi får mysa hemma idag istället. :) Eller mysa och mysa.. :P Om vi hinner så får vi mysa.. :P

Hittade min lista med saker att göra från i söndags och det fanns lite saker som ska göras på den.. Sen kommer ju Uddis idag oxå så det ska väl dammsugas lite oxå för att annars blir väl han grinig.. :P Och så fort Molly vaknat måste hon gå ut och lite sånt här annat.. Så idag blir det att sega hemma istället..

Jag kände hur hela min kropp börja stressa upp sig så jag var tvungen att säga ifrån. Fast jag känner mig fortfarande alldeles för stressad.. Speciellt i armarna av nån konstig anledning.. :/

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen.. Tror jag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback