Hemma igen..

Nu har jag kommit hem från mitt lilla äventyr. 4 hamstrar har fått följa med hem.. Som tur e ska bara en stanna.. :P Resten ska fortsätta sin lilla tripp bort mot Fäboden. :) Så ni som är ute efter guldhamster hanar kan ju masa er dit på lördag vettja.. ;P För då kommer det in en svart bandad långhår, en svart bandad korthår och sedan en gul bandad korthår.. Har jag för mig att dom var..

Det vart lite stressigt så jag hann inte kolla så noga. Vart inge kaffe eller kladdkaka. Och jag missa mitt tåg som jag verkligen hade behövt åka med! Men men nu är jag hemma iaf. Och barnfri i ca 40-60min.. Fy vad skönt! Det behövs idag. :P Är på lite dåligt humör efter att jag inte har fått sova så bra i natt.. Jag behöver verkligen min sömn.. :/ Men det är väl alla intryck som kommer nu som gör att han inte riktigt kan sova den lilla busungen..

Nej vad var det vi sa nu?! Joo mat!! Jag har ju bara ätit frukost idag! Är super hungrig! Ska faktikst gå och köpa mig en kebabtallrik för att det är jag så himla sugen på! Frågan är om man kanske ska ta en tripp förbi Ica också och se om dom har favo B&J glassen hemma.. ;)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oki hur har du de

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jaa, jag var så seg med att skicka iväg den för jag inte hade kuvert hemma. Till slut gjorde jag ett eget och lade det på lådan i söndags eftermiddag. Så den booorde komma när som helst nu.

2008-08-26 @ 19:11:07
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback