Händig..

Om jag bara visste vart min hammare var så skulle jag faktiskt testa på att vara lite händig för en stund.. Dvs banka ihop antonius skrället.. :P Men den verkar vara bortslarvad.. :( Dumma Udden (ja bra vi skyller på han! :P) som har slarvat bort min älskade Ikea hammare..

Förresten så ska jag nog köpa en ny hammare.. Hittade en jätte liten pluttenutt inne på Jula som jag dregglade lite över och har tänkt mkt på sedan jag såg den.. Hade den inte varit 50kr dyrare än vad jag trodde att den skulle vara så hade jag nog köpt den.. Fast det lutar åt att jag vill köpa den iaf..

Kanske blir i samma veva som vi köper en ny säng jag och Uddas.. Jag ska bara övertala Uddas att vi behöver en ny säng.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback