God natt mina sköna hönor!

Nej just det jag är inte hemma hos mamma nu.. Inga hönor här hemma, som tur e.. Fy sjutton vad det skulle lukta.. :S Räcker väl med att vi fick sitta och ha höns i bilen upp från Laholm?! ca 60min med höns i sätet brevid.. Jätte trevligt.. ;) I promise.. ;P

Håller på å laddar upp lite bilder på BDB så att membeel ska ha nått att göra nu när jag går i ide för natten.. :P Annars sitter hon ju bara och kollar igenom massa bilder från stenåldern.. *thihi* Men det var tydligen kul det me.. ;) Finns säkert en massa guldkorn gömda där.. ;) Den som letar han söker! Så sant som det var sagt!

Ny dag imorgon.. Tänkte försöka tvinga mamma att umgås lite med Elliott i några timmar så att jag kan få göra lite saker ostört här hemma.. Det får man ju inte annars.. :/ *suck* Och det går ju inte att göra sovrummet utan Elliott eftersom jag kan ju inte göra det när han sover och när han är vaken så följer han efter mig.. Han tränar inför sitt kommande jobb som stalker! D e sant d, som Göran skulle ha sagt! ;)

Nej nu har bilderna snart laddat upp så nu ska jag ta mig ett glas vatten och sen ska jag däcka i soffan.. Är riktigt trött.. Gick ju upp i bra tid idag.. Runt 8 tror jag vi kom upp.. Så det är verkligen dax för mig att sova nu.. För det lär ju bli tidigt imorgon oxå.. :/ Eller ja idag är det ju.. Och igår som jag gick upp.. Men men ni fattar ju! Ni föddes väl inte i farstun?! Eller? Isf får jag be om ursäkt.. :P

Nu ska här sovas!! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback