God morgon!

Då var det tydligen dax att gå upp.. Eller ja vi (vi o vi :P) har ju faktiskt varit vakna i ca en timme.. Knasigt att det var Rascal som väckte mig och då stod Elliott tyst upp i sin säng.. :) Knaskillen.. Sen när han såg att jag lyfte på häcken och gick och öppna åt katten så vakna han ur sin dvala.

Sen var det klättring över till min säng och gosa lite.. Vet inte hur många gånger han skrek gosa! gosa! gosa! *haha* Min lilla gosplutt! :D
Sen så lekte han lite med Rascal medans jag låg kvar och drog mig.. Är ju lite seg förstårligt nog.. :P Men helt klart självförvållat så man får väl inte klaga.. Men känner jag mig själv rätt lär jag väl göra det iaf.. *haha* :P

Jag måste ha slumrat till för helt plötsligt står Elliott brevid sängen och säger Bajs och visar mig sin blöja! Då kan jag ju säga att då vakna jag till med ett ryck! Bara att gå upp vare sig man vill eller inte.. :P Man vill ju inte ha bajs överallt.. Eller vad säger du
Essan? :P

Så nu ska jag väl leta upp lite kläder till det lilla barnet och så ska jag väl se om det finns nått att äta till frukost. Elliott står och kollar på barnkanalen.. :)
Man kanske ska gå och passa på att ta en snabbdusch.. :) Han står ju så fint.. ;)

Ska väl sätta lite fart. Ska ju vara där om ca 30min..

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Essan

Vi älskar ju bajs ;)

Postat av: Wysteriia

Jag ska snart sätta mig i en bil mot sthlm ;D det är vad jag sysslar med idag :P

2008-08-15 @ 10:53:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: linda

Hunden är boxer/labrador.

Och hur mysig som helst..(när han inte dreglar..*l')



Man kan gå via husläkaren och begära en remiss till kirurgen som sen beslutar om man är beviljad en op eller inte.

2008-08-15 @ 15:28:30
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

kul att du är med o tävlar :D

2008-08-15 @ 19:43:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback