God morgon!

Här har man vaknat.. Tror jag.. Elliott gick upp redan vid halv 7.. :S Alldeles för tidigt mao! Jag skickade ut honom till Uddbert som låg och sov på soffan, fråga mig inte varför.. :P Kan kanske ha att göra med att jag tog upp hela sängplatsen.. *haha* :P Men iaf.. Jag skickade ut honom och tyckte att Udden skulle ta hand om honom och jag prata med honom att han skulle ge honom välling och försöka få honom att somna om. Och eftersom han gick upp och fixade välling och sånt så somna jag ju självklart om.. Elliott kom in och väckte mig ett par gånger och varje gång jag sa till Udden så tror ni inte att jag väcker honom då?! Joo då han hade ju somnat om jag vet inte hur många gånger och varje gång trodde jag att han hade vaknat.. Visst dumt om man tänker efter, borde ju fattat redan efter 3:dje gången att han inte tänkte gå upp med barnet.. *suck* Men men man e inte så smart som nyvaken.. Och eftersom jag vart väckt typ var 5-10min i två timmar i sträck så känner jag mig ju lite lagom irriterad just nu.. *suck*

Så jag ska väl inte säga allt för mkt som jag kan komma att ångra sen.. *grr..* :P

Det brukar ju gå över, ibland iaf.. :P

Jag tror förresten att Elliott börjar på sitt nya dagis imorgon. Så idag måste jag leta upp hans papper med all info. Vart jag nu lagt dom papprena.. :S Får tacka Irene som påminnde mig igår.. ;P Hon fråga bara hur det gick och då kom jag ju på att han ska ju börja på onsdag tror jag! Jag var helt inställd på att han inte skulle börja förrens nästa vecka.. *thihi* Tänk så knas det kan bli ibland.. :P

Nu ska jag fixa lite frukost till mig själv iaf.. :) Elliott ska väl få nån lunch.. Kanske lite taco rester från igår.. :) Får se vad det finns att göra.. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

gomorgon vill jag säga istället

Postat av: Wysteriia

Svar: Har du inte? Kanske inte är någon sida att ha då? :P Den som lever får se, haha :)

2008-08-12 @ 12:30:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback