God(?) morgon!

Här har det inte vaknats på helt rätt sida.. :/ Nej Elliott bestämde sig för att ta en hopp rakt på min rygg och AJAJAJAJAJ säger jag bara.. Han träffade klockrent rätt så nu har jag jätte ont i ryggen! Får verkligen hoppas att det lägger sig snart! Kan ju inte gå runt med ryggont när jag har saker att göra.. :/

Elliott har iaf fått sin välling nu och jag ska fixa lite ice-coffee till mig själv.. Mår faktiskt lite illa idag oxå.. :/ Inte bra.. Säkert för att jag har sovit för lite.. För inte nog med att jag gick och la mig för sent igår utan Elliott bestämde ju att han skulle vakna ännu tidigare än igår.. :/ Taskigt.. Men men.. Man har inte så mkt att säga till om har jag märkt.. :P Hade det inte varit för att han behövde ny blöja hade jag kunnat halvsnoozat lite till..

Hade jätte svårt att sova igår.. Låg och tänkte massa på
olyckan som hände här i Knivsta igår.. Känns så overkligt men samtidigt så känner jag mig jätte påverkad av det.. Fick veta igår kväll av mamma att olyckan skedde precis där jag ALLTID brukar gena. Och jag och Elliott skulle ju igentligen ha gått till Ica igår för att köpa avokado, men som tur va så glömde vi lite halvt bort det.. Men ni ska inte tro att jag känner mig påverkad av det för att jag tror att vi skulle kunnat ha tagit hennes plats, nej så är det inte. Utan det är närmare så: Tänk vad hemskt att ha sett det där! Tänk om Elliott hade sett det där! HEMSKT! Nej fy! :( Stackars anhöriga till kvinnan och stackars alla de människor som såg olyckan! Jag hoppas innerligen att det inte var några barn i närheten! Fy.. Nej jag ryser.. Ska försöka att inte tänka mer på det..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Var lite det jag kände, men jag tänkte...äsch jag tar o testar! Men gratisBio...där har vi grejjor! ;D Jag har fått hem 1400:- i presentkort därifrån! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback