God morgon!

Här är man uppe med tuppen. Än så länge känns det faktiskt rätt skönt att gå upp så här tidigt.. Men jag lär väl hinna ändra den uppfattningen under dan.. *haha* :P Fast me allt jag har att göra så borde jag inte hinna det.. ;P

Elliott har fått ny blöja och ligger nu i soffan och kollar på Barnkanalen och dricker välling. Jag ska sätta igång lite kaffe och sen måste vovvarna gå ut en sväng så dom blir glada. :)

Sen ska här röjas! Saker ska slänga.. Eller snarare försökas slängas.. Jag är en mästare på att spara saker.. Allt som har nått slags emotionellt värde ska sparas.. Och jag som kan hitta emotionellt i en trasig tröja.. :S Ja det är inte det lättaste i alla lägen så man får verkligen ta vara på dessa dagar man verkligen känner för att rensa. De dagar man verkligen känner för att slänga saker.. Det händer ju tyvärr allt för sällan.. :/

Vad står på erat schema idag då? :)

Hoppas ni sovit lika gott som jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback