God morgon!

Uppe med tuppen.. Eller nja tuppen gick väl upp för nån timme eller två sen skulle jag tro.. Får ringa mamma sen och fråga.. *haha* :P

Jag kom upp iaf. Men trött är jag! Men förhoppningsvis går det över när jag kommit i gång lite. Jag kan ju alltid gå och lägga mig sen när jag kommer hem igen. Speciellt nu när planerna som jag hade är inställda.. Då blir det nog allt lite sömn när jag kommer hem.. :P

Nu ska jag dock ta en snabb dusch, packa ner hamstrarna och fixa frukost att ta med mig. Sen så kommer nog skjutsen. :) Nice bajs!

Så vi hörs väl om några timmar igen när jag kommit hem från jobbet! :) Ni kan väl berätta vad ni ska göra idag under tiden jag är borta?! Eller varför inte berätta en rolig historia?!

Eller ännu bättre.. Bli medlem på
Gratisgrodan genom mig! ;) Då skulle jag bli jätte glad! :D

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

god morgon ;D

Postat av: LAJSA.NET

sv: Ja visst var den super FIIN! :D .. Några timmar kvar sen är Virisen här :)

2008-08-30 @ 14:45:26
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback