Bottoms up!

Nu har jag bestämt att jag och pojkis ska kolla på Paris Hilton filmen! Vart ju aldrig att jag kolla på den igår så nu ska han minsann få ta sig en titt på den med mig.. Våga kolla på en Paris Hilton film själv.. :S Nästan lika läskigt som Hellraiser juh! *haha* :O :P

Efter filmen är det nog dax att gå och lägga sig tror jag.. Eller vad säger ni?!
Måste ju upp med Elliott till dagis.. :/ Och fortsätta plocka lite imorgon också.. Håller på å hel rensar! Ska slänga bestick och gojjs.. Hamstrarna ska få ommöblering i sitt rum i dagarna också.. Riktigt najs! :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Usch.. Ja det är bra att ni är två.. Otäck film..

Postat av: Patrik

Jag kollar på nåt bättre nu.. Hehe. Otäckt,, Hemsökta hus på Tv4 plus. Men jag brukar kunna somna sen iaf.

2008-08-31 @ 23:32:51
URL: http://pluttolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback