Barn vet..

Elliott har kanske fått 1-2 plåster i sitt hela liv.. Men endå när jag tar fram ett plåster så pekar han ner på foten och säger AJ! :) Barn är inte dumma.. Dom vet mer än dom ger sken av.. ;) Dom är lite sneeky sneeky.. ;P Hemlighetsfulla mao.. ;P

Han fick ett plåster på foten så nu är han nöjd iaf.. *thihi* Trots att han hade gjort illa foten för 5min sedan och redan hunnit glömma bort att det gjorde ont.. :P

Nu försöker han sätta på plåstret på min fot oxå.. *haha*

Men nu kom Oliver och morra och tog plåstret och gick iväg med det.. *haha* Dom är ju bara för roliga dom här! Som 3st syskon! Syskonkärlek så det räcker och blir över mellan människovalp och hundarna! *haha* :D Dom skänker mig mkt glädje och många goa skratt! :D Helt klart underbarast i stan! ;)


Kommentarer
Postat av: michelle

haha naw så gulligt :D

Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

Djur är lika smarta som människor, bara de att de flästa människor inte ger dem tid att lära dem olika saker.. Mina djur är precis som mina barn, och de är som du sejer, de ger mycket glädje <3

2008-08-06 @ 00:15:33
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback