Banan choklad..

Dagen har gått segt. Udden och Elliott åkte hemifrån för några timmar sedan.. Sedan dess har jag suttit här och pratat lite både via msn och i telefonen. Trevligt trevligt.. Eller ja vet inte hur trevligt det är att höra att den man alltid är snäll mot och försvarar hela tiden snackar en massa skit om en.. :/ Var väl inte direkt nått jag var beredd på..

Men men jag tackar för att jag fått den vetskapen nu så kan jag hålla truten och inte fortsätta vara snäll i framtiden.. Behöver inte prata med henne mer än nödvändigt.. ;)

Idag rinner det av mig.. Skön känsla faktiskt! :) Idag är jag teflon! :D *thihi*

Nu ska jag göra lite kaffe och försöka komma igång med hemma grejjerna.. Får se om jag lyckas.. Håller på och lagar lite mat också för jag är lite hungrig. Har inte ätit sedan frukosten. :)



Förresten.. Vill ni ha en Ipod Shuffle?! Isf
BLI MEDLEM HÄR!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mums de är gott de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback