Aj aj aj aj..

Min rygg värker som sjutton! Jag vet inte riktigt vad jag kan ha gjort med den.. :/ Var ju inte direkt så att jag bar så mkt konstigt igår.. :S Förvirrande kan man minst sagt säga att det är.. :/

Som ni kanske märkte så kom jag aldrig hem från Uppsala igen.. :P Vi åkte raka vägen hem till mamma och där var vi kvar över natten för att vi dagen efter åkte till Tärnsjö för att hälsa på och hämta Ankie och Gabriell! :) Dom är på besök här i Sverige just nu.. Bor annars i Turkiet. :) Ankies äldre söner Hammre och Malte har varit dagbarn till min mamma. :) Men det var väldans många år sedan nu. :) Säkert runt en 10år om inte mer.. Men vi håller fortfarande kontakten trots att dom bor utomlands.. ;)

Telefonen bara ringer o ringer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback