Varför e jag uppe?!

Jag kan inte sova.. Jag e lite väl nervös inför morgon dagen då jag ska hinna med att åka tur och retur till stockholm och lämna en hamster samtidigt som jag ska hinna tillbaka i bra tid så att jag hinner till jobbet.. Sen så ska mamma ha möte klockan 14 oxå och jag hoppas verkligen att det inte tar mer än 1½ timme annars kommer jag att komma för sent till jobbet..

Dagens i-landproblem kanske?!

Bajs bajs.. Bäst att försöka iaf.. I värsta fall får jag väl ligga och spela "solitaire" på mobilen.. :P Men jag måste ha min sömn! :/ Annars kommer allt bara bli ännu värre..

Kan ju lägga till att jag inte har fått några pengar än heller så jag har knappt pengar så jag klarar mig åka fram och tillbaka till sthlm.. :/ Vilket gör saken ännu värre.. :S

Tur att Elliott sover iaf så att nån av oss får någon sömn..

Sen är jag lite orolig för en av mina hamstrar oxå.. :(

Så för att svara på frågan: Klumpen i magen tillåter mig inte att sova.. :(

Kommentarer
Postat av: eva

Hoppas du får sova och att det går bra imorgon! :o)
Natti
/Eva

Postat av: Toge

Blåa bumlingar är hemska..Men dom är ju såå goda!
Jag komemr ihåg att det slutade alltid med att jag blödde efter jag åt sådana..

2008-04-16 @ 21:11:25
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: Susie Kate Mela

hej gumms, har du skickat min vinst ännu ? *påminner*

2008-04-17 @ 10:12:46
URL: http://candykate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback