Trötter..

Funderar allvarligt på om man kanske borde gå och lägga sig redan nu.. Är mega seg.. SKa ju iväg imorgon oxå är det tänkt.. Hamsterträff.. ;) Hade det inte varit för att jag har köpt massa saker till Eva och jag ska hämta hem Soft spot och Diamond så hade jag helt klart hoppat hela grejjen.. Visst det kommer att bli trevligt men när jag jobbar som nu; lör och mån så är det rätt skönt att ha söndagen som degdag. Bara vara hemma och göra ingenting.. Men men det kommer säkert bli trevligt.. Stackars Udden bara.. :P Jag har typ inte varit hemma alls varken den här helgen eller förra helgen när han varit ledig och är här för att hälsa på.. Well well får väl hoppas att jag är hemma nästa gång han kommer.. Annars får han väl nöja sig med att umgås med Elliott.. *haha* Han är trevligare än mig vilket fall som helst så jag hade helt klart föredragit honom! *haha* Men Udden är ju som han är.. *haha*

Nu ska jag skriva upp på en post it lapp vad jag måste ha med mig imorgon och sätta fast på dörren och sen ska jag nog ut med hundarna och sen nanna! :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback