Städning pågår..

Nu har jag precis fuskdammsugit lite.. ;P Dvs jag har dammsugit utan att flytta några grejjer.. *thihi* Fast jag ska snart flytta på grejjerna och plocka upp leksakerna och sånt så att jag kan dammsuga där oxå.. Det behövs märkte jag.. ;P

Var tvungen att ta en liten paus för att jag får så ont i min rygg av att dammsuga.. Men ska snart fortsätta igen.. Ska bara lyssna lite musik.. :) Youtubar mig då jag inte har nån bra musik på datorn..

Måste leta upp mina papper oxå.. Viktigt! Kanske ska försöka göra det nu när jag ändå sitter vid datorn och jag tror att dom ligger här vid datorn.. Man kanske ska passa på då.. ;P Om dom inte ramlat ner och Udden lagt dom nån annan stans som jag inte har nån aning om.. :S

Leta Leta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback