Nam Nam..

Nu vankas det frukost.. :) Bättre sent än aldrig.. *thihi* Leverpastejs mackor med smörgåsgurka och Ice Coffe är vad som bjuds idag.. Nam Nam värre! ;D

Vilket underbart väder det är ute då! Helt fantastiskt underbart! Man blir ju alldeles glad och varm i magen! Jag har öppnat upp nästan alla persiener och dragit bort alla gardiner så att vi ska kunna få in så mycket av solen som bara är möjligt! :D Oliver snodde som vanligt den bästa solplatsen på en gång.. *haha* Men det är vi ju vana vid.. :P

Ska se till att Udden går ut och leker lite med Elliott ute oxå.. :) Själv ska jag iväg och handla sen men när jag kommer tillbaka är det promenad som gäller tror jag.. Om jag inte är allt för trött efter handlandet.. ;P Men det hoppas vi väl inte.. *thihi*

Men nu ska jag sätta mig i fönstret och njuta av solen och min frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback