Monstret sover..

Det har märkts att han gick upp lite för tidigt imorse för hans del.. Han hade inte riktigt sovit så mycket som han skulle ha behövt. Fast det har ändå inte varit så farligt.. Det var bättre att vi gick upp då än att vi somna om och gick upp två timmar senare.. Det hade blivit alldeles för sent och då vet jag att han inte skulle gå och lägga sig i bra tid i kväll, vilket han kommer att göra nu.. ;) Förhoppningsvis.. Man ska väl inte säga nått för att då jävlas han väl bara för det.. *haha*

Jag ska faktiskt göra en fuling och gå in och sova lite jag oxå! Passa på medans Elliott sover.. ;P Jag får väl sätta klockan i värsta fall.. :)

Sen när vi vaknar är det verkligen dax att gå ut och njuta av det underbara vårvädret!! :D Underbart skönt juh! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback