Kaffepimplande..

Här sitter jag och pimplar kaffe.. Inte bra.. Inge kaffe efter klockan 18 är ju reglerna.. Men inte visste jag att klockan var så mycket! :O Jag trodde klockan var runt 16 eller nått.. Dagen har gått fort mao.. :) Kanske dax att gå ut och leka lite då innan det är dax för Ellan att somna för natten.. Bra sätt att trötta ut honom.. Synd att jag inte kollat klockan tidigare för då skulle vi ha gått och köpt en hink och spade så att han skulle kunna ha nått att gräva med.. :) Men det får vi väl göra imorgon istället..

Jag har ju som sagt gått och plockat lite idag och dammsugit.. Skulle dock behöva plocka och dammsuga ännu mer! Är långt ifrån klar! Hittade dock mina papper.. Och dom skulle ha skickats in senaste IGÅR! Bra jobbat.. :/ Får se om det kanske kan lösa sig iaf.. :) Håll tummarna! :)

Vi måste gå och handla mjölk oxå för jag tog precis sista slurpen i mitt kaffe.. Bara ut och promenixa då! Inte sitta här och dega! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback