Ice water..

Vi har inge varmvatten och har väl inte haft på typ hela dagen.. :S Helt skumt! Dom är just nu ute och gräver och letar efter det varma vattnet.. Jag hoppas verkligen att dom hittar det! Jag som har burar att skura och mig själv att göra ren oxå.. :P Jag behöver det varma vattnet! Vattnet i kranen är verkligen IS kallt!! Freezing!! Jätte jobbigt när man ska tvätta händerna efter toabesök.. :P Tur att jag har färdiga tvättservetter så att jag har kunnat ta dom istället för tvättservetterna man blöter själv.. Hade nog inte varit så trevligt med en iskall tvättlapp på rumpan! :P Jag tror inte Elliott skulle uppskatta det..

Elliott btw är på väg hem till sin mormor och morfar så att jag ska kunna skura golvet lite.. Det är lite svårt med en liten plutting som springer runt och halkar hela tiden! Och jag vill ha det gjort innan Udden kommer hem.. Så det är bara att sätta igång.. Elliott ska inte vara borta så länge.. Han ska ju sova vid 20 så han borde komma tillbaka runt den tiden..

Så det är väl bara för mig att sätta igång.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback