Home messy Home..

Då var man hemma igen efter jobbet.. :) Var förbi Ica och köpte en grillad kyckling och lite efteråt (efterrätt för er som inte vet ;P) som jag ska smaska på sen.. *thihi* Måste ju ha energi nu när jag ska ta itu med städningen av burarna! :) Imorgon lär jag inte orka efter jobbet.. Det tar lite på kroppen att stå upp i 4 timmar i streck utan nån chans att sitta ner. Och att sen bära 20-25kg säckar på det typ 3-4ggr under den perioden tar ju också ut sin lilla kraft.. Men det är inget man känner medans man jobbar utan det kommer efteråt när man har kommit hem och varvat ner.. Men jag klagar inte, jag är bara glad att ha nått att göra! :D

Nu är jag helt ensam hemma oxå! Oliver kommer inte hem förrens mamma åker till jobbet vid 9-tiden nångång.. Så då behöver jag inte tänka på att gå ut med honom heller så då e det bara att städa städa städa.. :P Men först ska jag äta lite.. Ris med grillad kyckling! Mums mums! :) Riset är klart om ca 15min.. Känns som en hel evighet för en som bara ätit frukost idag.. Okej jag åt frukosten vid 14-tiden så det kanske inte räknas som frukost direkt.. *haha* Men vadåra.. ;P

Vad händer ikväll då? Vad ska ni göra? Kommer det nå bra på tv:n? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback