Drum Drum..

Imorse gick jag upp kl 7.30, dvs en halvtimme tidigare än jag brukar gå upp för att jag skulle gå ut med hundarna.. Eftersom Molly är van vid hundlucka och springa ut och in som hon vill så får man ju verkligen behandla henne som en nyhemkommen valp på så sätt att ut och kissa efter hon har druckig, sovit och ätit.. Så eftersom jag visste att jag skulle gå upp innan Udden och Elliott så var det ju lika bra att planera att gå upp lite extra tidigt.. :)

Nu är jag trött.. Har varit en bra dag med lagom mycket folk på jobbet idag så man har inte behövt stressa ihjäl utan allt har man kunnat ta lite i sin egen takt.. Mycket trevligt.. Men efter 5 timmars arbete är jag väldigt mör... :)

Förresten så fick jag ett sms idag när jag var på jobbet som berättade att Cookie har fått 8 valpar idag! Det var väl det jag trodde! ;P Precis det jag gissade på.. *thihi* Så grattis till henne.. ;)

Nu ska jag gå och vila nån timme eller så.. :) Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg bloggdesign!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback