Barnfri..

Nu har Elliott och Udden åkt hem till Udden och ska vara där tills på lördag. :) Jag ska nämligen jobba på fredag och lördag och har ingen barnvakt så då fick Udden ta lite semester och ta hand om sitt barn.. ;) Han verkade inte ha nått emot det.. ;P

Så nu ska jag fixa iordning lite kaffe och slänga mig i soffan och pimpla i mig det och sen så är det minsann dax för att göra rent ALLA hamsterburar! Jätte kul.. Eller inte.. :P Men förhoppningvis går det fort och smärtfritt.. ;)

Men nu ropar soffan efter mig! :) Ska bara ta en sväng förbi kaffebryggaren..

Kommentarer
Postat av: Toge

ohh...jag vill oxå vara barnfri sådär en helg..
så jag kan åka iväg..till malmö...

Postat av: www.ladysoul.se

Hej hopp! Tänk att du lever :o) .. Jag trodde ni var sambos eller nått :/

2008-04-11 @ 11:12:04
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback