Wiieee!!!

På fredag kommer min tv-möbel :D:D:D:D:D

Då ska det äntligen bli klart i vardagsrummet.. Eller ja mer lr mindre.. :) Måste sortera i bokhyllan och på skrivbordet.. Ser ut som att skrivbordet stannar kvar i vardagsrummet iaf.. Är ju igentligen där jag vill ha den men trodde inte att jag skulle få plats med den på ett bra sätt, men så kommer Inger och säger: "jag tycker du ska göra så här".. Det hade jag inte ens tänkt på.. Konstigt igentligen för att det var så de som bodde här innan hade.. Men som jag sa till henne så blir man ju lätt hemmablind oxå.. Man ställer in sig på att en sak ska bara på ett visst ställe och sen kan man inte se alternativen..
Men nu ska det nog bli bra.. :) Så bara den nya tv-möbeln har kommit så är vardagsrummet klart.. :) INGET på golvet.. D ni.. :P Eller joo Elliott har ju sina saker lite utspridda under dagen, men under kvällen/natten är det fint iaf.. *thihi* Efter att han har gått och lagt sig och jag plockat upp hans leksaker.. :)

Får bara se om Lasse kanske kan komma och hjälpa oss skruva ihop den.. Och då kan han passa på att hjälpa med Frank's nya bur oxå.. :) Idag ska vi åka och hämta en ny bur till kaninungarna oxå.. Får bara hoppas att dom håller den som dom lovat.. Har blivit jätte nojig.. Det är ett jätte bra pris så såklart blir jag orolig att dom ska sälja den till nån annan, men dom sa att dom skulle hålla den så då får man väl hoppas att dom talar sanning.. :)
Själv skulle jag ju aldrig klara av att sälja den till nån annan om jag väl lovat bort den.. Det skulle inte mitt samvete klara av.. Men det är ju jag det.. Jag är ju lite mesig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback