Skura kärring..

Ja här får man skura varje morgon.. Lite jobbigt innan man satt igång men efteråt känner man sig så duktig.. :D

Är just nu barnvakt åt Felicia och Sheila.. Hämtade dom i skolan så att dom skulle kunna få pussa lite på hundarna och studsa lite på studsmattan.. Och så har dom hittat en träkoja oxå.. Som jag inte sett ens.. :S Den är mittemot huset men jag får väll skylla på att grenarna skymmer själva kojan.. *thihi* :P Där har dom suttit och fikat med vatten och Marie-kex.. *haha* Jag skoja lite med dom och sa att ja ni fångar får bara bröd och vatten men den fattade dom inte riktigt.. :P Betyder det att jag börjar bli gammal eller att dom inte är allmänbildade.. :P Eller dom kanske bara är lite efter.. :P

Nää jag ska nog kolla runt lite här på blocket, zoonen och andra ställen man kan hitta saker man inte har råd med.. *thihi* :P Måste hitta en garderob.. Har ju inte plats för både mina och Elliotts saker, påstår folk.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback