Seg Seg Seg..

Idag har varit en sån där onödig dag.. Den här dagen hade inte ens behövts.. Helt onödig.. Har inte orkat göra nånting för att jag har varit så trött.. Kunde inte somna igår kväll så imorse när Elliott ville gå upp ville jag bara bygga bo under mitt täcke.. Men tydligen fick jag inte det.. :S

Så idag när Elliott sov middag gjorde jag oxå det.. Var tvungen.. Annars hade jag dött av trötthet.. :P
Känner mig så himla seg och efterbliven just nu.. Har fått bråka med min lillebror för att han skulle gå med på att ge tillbaka min dammsugare.. Han skulle ha kommit med den ikväll men har ännu inte kommit.. Nån som tror han kommer med den?? Nej det tror inte jag.. Får hoppas att kommer förbi med den imorgon på väg till jobbet då.. Fast han tror väl vi sover då... Jag får ta och skicka ett vänligt litet sms.. :)

Imorgon ska jag dock försöka så lite gjort, om det så bara är att packa upp en liten låda, lr diska eller what ever.. Bara det händer något.. Kanske ska ta och fixa hallen.. Det skulle behövas.. Allt skulle iof behövas fixas.. :P

Vet inte om jag ska ta och skriva en lista lr inte.. Kommer nog ändå inte följa den.. Men men.. Orkar inte göra nån nu iaf.. Är alldeles för trött för det.. Måste kolla igenom och se vad jag kan sälja.. Måste ha in lite pengar.. :) Mest så att jag kan köpa min tv-möbel jag vill ha.. *thihi* Den kostar ju bara 1500kr, om jag har tur.. ;P Måste även köpa ny tv.. Linda var här igår och klaga över att bilden hoppar.. *haha* Den gör det.. Det är en GAMMAL tv, och nu börjar väl bildrören visa sina skruppler.. *thihi* Men en ny tv lär jag inte ha råd med på minst 2år iaf.. Om inte längre.. :O
Men det går nog att fixa ändå på nått sätt.. :) Kan ju alltid fråga Udden om han tror att hans pappa vill byta med mig.. *hahaha* Udden köpte nämligen en ny tv till sin pappa, och till han själv för den delen.. Dom delar på den.. ;P

Men men.. Nog snack om det.. Nu ska jag ge hamstrarna vatten och sen ska jag gå å knoppa.. Börjar faktiskt bli riktigt seg.. Får hoppas att jag vaknar med värsta energin imorgon.. :D
Annars får jag väl knarka lite kaffe.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback