Och han fortsätter..

Ja igår sa dom att han gick 2-3st på raken mot Silje, lr om det var Rhode.. *hmm* Och idag har han tagit ett steg några gånger.. Så vänta ni bara, snart börjar han knalla den lilla skiten och då bli det full rulle.. Har ju varit rätt skönt att ha honom krypandes juh.. Börjar ju få ångest över att tiden går så fort.. :S

Var ju inte så länge sedan hans napp tog upp halva hans ansikte.. Och nu använder han inte ens napp längre.. Fy fy.. Vi pratade om barn, föräldraskap, uppfostrings metoder m.m idag med kusinen.. Hon utbildar ju sig som dramapedagog, tror jag det är, och då läser dom tydligen om pedagogiska saker och även pedagogisk barngrejjs.. Så hon berätta en hel del intressanta saker.. :) Vissa visste jag iof men inte allt.. :) Fast jag behöver ju igentligen inte gå å fundera på nått utan det är bara att fråga mamma, hon vet det mesta.. :D Vad var det hon sa, var det 12år hon jobbat som dagmamma.. Fy.. Eller alla år är väl inte dagmamma, men med barn iaf.. :) Och har 5st egna.. Varav den hon tycker mest om är MIG.. *haha* Jag lååååvar.. :P

image86

Ser ni att han pekar finger åt er? ;P *asg* Kan ju tillägga att han var sjuk på bilden, massa gojs i ögonen och röd runt ögonen, men på nått sätt söt ändå.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback