Nyvaken och Dunderförskyld..

Har nyligen gått upp.. Känner mig helt utslagen.. Känns som att jag skulle behöva sova minst 12 dagar till.. :/
Men man kan ju inte ligga och sova hur länge som helst.. Det går ju inte.. Inge kul för Udden och Elliott.. Det är väl dåligt nog att jag går upp när Elliott ska lägga sig och "sova middag".. Men men e man sjuk så e man.. :P

Ska försöka göra en sak på listan idag iaf.. :) Typ hallen.. För den kan inte Udden göra.. För han vet inte vart sakerna ska göra.. Hoppas att Udden kan fixa det trådlösa nätverket idag.. Så att jag kan sitta vid min sationära dator.. Satt vid den igår ett tag, åå vad jag saknat den.. :D Fast igår satt jag bara och spelade lite av de spelen som följer med datorn, dvs; Harpan, Spindelharpan och Pinball.. Faktiskt roligare än vad man vill ge cred för.. :P Eller roligt och roligt kanske e fel ord, men det är inte så tråkigt som man vill ge bild av..

Men nu ska jag lägga barnet så att jag själv kan få äta lite frukost sen.. :) Sen får vi se när jag orkar börja röra på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback