Nu är jag glad.. :D

Har varit jätte spänd och stressad hela dagen.. Eller rättare sagt OROLIG.. Hittade en bur på blocket igår till mina kaniner.. En 150cm lång bur, dom är väldigt sällsynta och speciellt för det braiga priset 500kr.. Men vi kunde ju inte hämta den igår, men jag ringde och fråga om dom kunde hålla det och killen i telefonen sa att det var inga problem.. Men jag har varit med förut att folk säger att dom ska hålla men sen när det har kommit nån som kunnat hämta tidigare så har dom sålt den iaf.. Men den här killen lät jätte trevlig så inte trodde jag nått sånt om honom men ändå har jag varit jätte orolig eftersom vi inte skulle hämta den förrens runt 18.30-19.00.. Och först när jag ringde, när vi var på väg, så svara han inte.. o.O Men sen när vi hittat fram så ringde jag igen och då svara han så nu är buren ÄNTLIGEN här hemma.. :D Så nu kan jag vara lugn.. :)



Blir bild på den senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback