Kaninstädning..

Ja det var inte så länge sen dom fick sin nya bur men nog behövs det göras rent igen.. Kittlar som sjutton i halsen och jag känner att det börjar bli jobbigare att andas, så kanske man ska sluta sitta och dega vid datorn och ta itu med skiten sas..

Men orka bära och grejja.. :S Vem ska passa bebisarna? Har ju ingenstans att sätta dom.. Usch vad många undanflykter jag kan komma med.. *thihi* :P

Ska byta bur på Demeter oxå.. Hon ska få komma till en duna istället.. Hon skvätter ut för mkt i hennes gallerbur.. Plus att gallerburen var bara tillfällig, nu när jag har en duna ledig ska hon få hamna i den.. :)
Ska bara vila kroppen lite, och hoppas på att mamma ringer och säger att vi ska shoppa telefon snart.. Men först måste jag nog lite längre bort från kaninerna.. Känns inge bra d här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback