Jävla Schulman..

Nämen kolla även jag kan stava rätt.. :P

Igår natt efter jag hade städat lite i hallen och spelat lite av den hat-älskade Harpan på sationära datorn så satte jag mig här på den gamla hederliga bärbara plutten och började kolla rnt bland bloggar och jag vet faktiskt inte hur jag kom in på Calle Schulman's sida men på nått höger så gjorde jag det.. Har hört en massa och det verkar ju vara "inne" att läsa båda brödernas bloggar så jag tänkte att nog F*n ska jag ta mig och titt och kolla vad som är så speciellt med just deras bloggar..

Men jag hann knappt läsa lite på Calle's sida, och inte hade jag knappt ens hunnit öppna Alex sida förrens jag kom in på den här sidan:
http://attstalkaalexschulman.blogspot.com/
*haha* Jag vet inte om det var för att jag var trött men nog hade jag lite sköjj när jag läste det där.. :P Men jag är väl lite känd för att vara lättroad.. :P

Och visst vart jag road av Calle's inlägg om Aluminiumform's inlägg.. Jag brukar ju sätta in de med de där formarna.. :P Tills att pojkvännen påpeka att det var ju inte så smart.. *haha* Så långt hade jag ju inte ens tänkt.. Vadå IQ FISKPINNE!! *asg* Tur att jag har självdistans så att jag kan skratta åt det iaf.. Och inte behöver jag skriva en kommentar till honom för att berätta det.. Utan det håller jag för mig själv.. :D *thihi*

Men Calle's blogg lär nog följas.. Är mer tveksam till Alex.. Verkar inte riktigt vara nått för mig, men man måste väl ge han ett antal provdagar att övertala mig.. :P Typ som att han skulle behöva mig som läsare.. :S *haha*

Nu ska jag och E äta frukost iaf.. Eller brunch blir det väl.. Gick upp lite sent kanske.. *thihi* E vaknade imorse och kröp runt lite i sängen för att sen somna raklång över mina fötter.. *haha* Han e söt den där lilla kotten.. :)
Men nu blir det fil och flingor till mamma och gröt till sonen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback