Hemma igen..

Nu är vi hemma igen.. Och nu får jag pussas med min Oliver igen.. Har ju fått leva utan honom en hel vecka, men jag har inte riktigt haft tid att sakna honom.. Har ju haft rätt fullt upp ändå, men visst jag har saknat min lilla gris.. :)
Han hade varit rätt lugn hos mamma oxå, inte alls orolig och har tom sovit i sängen och inte vid ytterdörren som han ibland gör.. :S Tokig liten gosplutt.. :D

Känns rätt skönt att vara hemma, men nu måste jag ju ta itu med lägenheten igen.. Bajs Bajs.. Har varit skönt att inte behöva tänka så mkt på vad som behöver göras här hemma.. Men jag har fått lite motivaton så imorgon ska vi åka och köpa en byrå till Elliotts kläder och sedan ska jag sätta igång och kolla igenom alla kläder, både hans och mina och sen på kvällen är det tvättning på schemat.. :) Så imorgon blir förhoppningsvis lite gjort.. Skulle behöva göra rent åt dom fula små kaninspolingarna oxå.. Och hamstrarna oxå.. :)

På söndag bär det av mot sthlm och teatern.. :) Ska bli lattjo, ännu mer lattjo att Udden ska med oxå.. Han är ju så kär i "greven" så mormor sa att han kommer nog gilla teatern i år, för "greven" är rolig.. *thihi*

Nää nu e jag trött.. Måste nog gå å knoppa om jag ska orka med det jag vill orka med imorgon..

Natti Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback