Dumpidump..

Jag e trött.. Vad förvånade ni blir va.. ;P *haha*
Måste städa, men har typ fått sova 4timmar i natt, om ens det.. :S Kunde inte sova i natt igen.. *suck*

Längtar tills på fredag, för då ska Lasse och Kim komma förbi och hjälpa mig att få upp garderoben, hallspegeln och kanske databordet när dom ändå håller på.. :)

Själv håller jag just nu på och sätter ut lite saker på eniro.. Kanske ska packa ner sånt som ska säljas på Tradera i en kartong oxå.. Sen återstår bara att ta kort och skriva lite om dom.. Jobbigt men så skönt när det är gjort.. Var ju så seg så att jag ringde ju aldrig och beställde bord på loppisen, och nu tror jag nog att det är lite för sent.. :/
Bajs Bajs.. Well well jag får skylla mig själv..

Ska nog göra lite kaffe.. Känner för att baka oxå.. Lr iaf göra nått, trots att jag är seg i hela kroppen.. Diska önskar jag att jag orka göra men näää... Det kan Udden få göra imorgon.. Han blir så glad när han får komma och diska.. *haha*

Imorgon ska jag passa på att göra rent till kaninerna när Udden ändå är här.. Lite svårt att göra rent när man har en unge som hänger i byxorna på en.. :P
Så imorgon blir det pass på.. :D

Har iaf varit lite duktig idag och dammsugit.. :) Fast det behöver dammsugas lite mer.. Orkar bara inte flytta på sakerna så att jag kan dammsuga under dom.. Det är ju jobbigt ju.. :P

Man kanske ska göra lite lunch lr nått.. Elliott har nyligen ätit persikopuré, det såg inte gott ut.. :P Men jag kanske oxå ha ha nått i "lilla" magen.. :) Får se vad som finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback