Dator sweet Dator..

*thihi* Sitter nu vid MIN dator.. :D Har ju suttit vid den bärbara hur länge som helst, men nu har jag äntligen fått upp skrivbordet och igång MIN dator... *kärlek* Vad jag saknat min dator.. *thihi* Tydligen Prutt oxå som just nu hoppa upp och satte sig på skärmen.. :S Som ni kanske förstår så har jag inte en plattskärm.. :P Utan en sån där stor jävel som tar upp halva skrivbordet.. Men men.. Me lööööv iaf.. :D

Har sån jävla huvudvärk.. Idag kommer mamma och Inger och ska hjälpa mig och Udden att komma iordning här hemma.. Jag har jätte ont i magen och är jätte orolig för det.. Man vet aldrig vad som kan hända.. Vad dom kan säga.. Usch mår inge bra över det.. Usch fy tvi och blää..

Men jag ska gå och försöka sova nu iaf.. Kanske ska försöka få i mig nått glas med vatten först.. Vill ju inte vakna med huvudvärk imorgon när jag ska städa och ställa iordning saker hela dan.. :S

image83

Elliott med sin pappa på Felicias skolavslutning.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback