Bär ner mig till sjön..

Badning pågår.. Elliott håller på och badar.. Han tycker det är så kul så jag tyckte att han skulle kunna få göra det eftersom han hade mosöver hela armarna och hela ansiktet.. :P Och så får Udden se hur söt han är när han badar.. :D Det är verkligen en underbar syn att se hur han flänger hit och dit och ställer sig upp, sätter på vattnet m.m. Full rulle kanelbulle.. :D Udden verkar oxå ha rätt kul där inne..

Själv ska jag nog gå och hämta mitt täcke och lägga mig och vila på soffan framför tv:n.. För ikväll bär det av mot Ica Maxi för storhandling.. Tråkigt men nödvändigt.. Blir trött bara av att tänka på det.. :S

Har kolla in på lilla Mini idag oxå och han verkar ha boat in sig rätt bra.. Har lagt sig under toapappret som jag satte in till honom igår.. :) Så han har gömt sig..  Udden tyckte att vi skulle döpa om honom till Nacho för att det var Lattcho.. :P Såå dåligt humor så det är inte sant.. Och det har varit värre kan jag ju bara säga.. :P Men jag tyckte att Nacho var ett jätte gulligt namn.. :D Får se.. Han ska ju bara stanna i 10 dagar så det känns ju lite onödigt att döpa om honom.. :P Han trivs i sin borg iaf.. :D Får se om det kanske blir nån bild på honom snart.. :) Kanske i handen så att ni ser hur liten han är.. :P

Men nu skriker soffan på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback