Att göre..

Nu har Elliottis vaknat.. Så nu ska han snart kläs på så ska vi ut på promis med lilla Oliver korven och sedan in och diska, byta bur till kaninerna och sedan börja röja bland kläderna i sovrummet..

Städa åt hamstrarna får jag göra efter att Elliott gått och lagt sig för att annars kommer han bara att vilja "hjälpa till" och det uppskattas inte alltid.. Varken av mig eller hamstrarna.. :P

Qaramell ser inte så tjock ut heller så jag tror inte att det blir några pinkisar imorgon.. Men men då kanske vi kan ta rätt hane nästa gång.. :P Fast då parar jag nog inte förrens efter utställningen så jag vet vad dom tycker om mina hanar.. Om dom är bra enligt standarden.. Mina små hamster stjärtar.. :)

Sitter just nu och laddar upp bilderna från när jag var hundvakt på bdb.. :) Men vilken tid det tar.. :P Man hinner ju tröttna och dö innan det blir klart.. :P Fast skönt att köra Java varianten så att man slipper ta dom en och en.. ;P
Men många bilder blir det.. Tror nog inte alla kommer att orka kolla igenom.. :P
Mest bilder är det ju helt klart på lilla Tosca tösen.. Såå j*vla söt!! Henne vill jag ju ha!!

image88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback