Årets Idol..

Är det bara jag eller är det medelålderskris på årets Idol.. :S Tycker varannan person är närmare 40 än 20.. Man kanske inte ska klaga då nästan alla förra årets deltagare var yngre än mig.. Fast jag gillar det nog bättre att dom ser unga och fräscha ut än lite till åren och slitna ut.. *haha* Fast slitna ser dom väl inte ut att vara men dom ser ju mer ut att vara föräldrar än Idoler.. Fast föräldrar kan väl oxå vara Idoler..

Äsch jag ska väl inte klaga.. Är själv förälder.. Men jag e ju bara 22.. :P Ung och fräsch.. Fast jag söker ju inte till Idol.. Men igentligen borde man BARA för att få tafsa lite på Swartlings rumpa.. *asg* Hade jag vetat tidigare att Gynning och Berg skulle vara programledare så skulle jag sökt endast för deras skull.. *haha* :P

Nää nu ska jag gå å kolla på de gamla skruttiga medelålders deltagarna.. Har ju redan hittat min favorit.. En riktig snygging.. *thihi* :P Fast jag tänker inte berätta vem förrens efter dagens omgång, för annars riskerar han väl att åka ut.. :P

Så håll truten och kolla på tv;n KÄRRING!! *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback