Varför?

Varför är det alltid så att när man gör en sak så kommer man på hundra andra saker man ska/borde göra.. :S

Jag har iaf gjort nr 1 på listan nu!! Har bara tagit mig typ 2v.. :S Men men, nu är den gjord iaf!! Äntligen är kaninburen på vardagsrumsbordet borta!! *haha* :P Den ni.. Den var ni inte beredda på.. :P

Nu är det bara badrummet och ta kort på bebbarna kvar.. :)

Den där jävla buren gjorde dock så att jag fick ont i ryggen så det blir väl en liten paus nu.. Som alltid..
Men jag tog även kaninburen som stått ute nu några veckor och tömde den, så nu ska dom bara skuras rena sen är dom helt klara! :) Skönt.. Då kan dom säljas tillsammans med kaninbebbarna.. :)

Plockade även upp Elliotts leksaker som var utspridda över hela vardagsrummet så nu börjar det likna nått igen..

Men mitt upp i allt vakna Elliott och är inte på ett bra humör.. *suck* Han klarar sig inte på bara 2 timmars sömn mitt på dan utan han måste minst ha 3 timmars sömn mitt på dan för att vakna på ett gott humör.. Men det är inte alla dagar han sover 3 timmar... Och dom dagarna han inte gör det så är han jätte jobbig på så sätt att man får typ inte göra nånting utan att han är med.. Så fort han inte ser en så börjar han gallskrika, så gå på toa kan man ju glömma.. *suckar* Men ibland går det faktiskt bra..
Han är jätte duktig på att leka själv, han är som en liten Felicia.. *thihi* :D Eller ja man kan ju hoppas iaf.. *thihi*
Jag håller tummarna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback