Typiskt..

Såg fram emot att få en lugn kväll.. Elliott gick och la sig kl.21 och jag såg framemot att få dega lite vid datorn och sedan få kolla på "Extra! Extra!".. Fick jag kolla på d då? Nää.. Jag har nog fått spring in till Elliott 3-4ggr på dessa knappt 2 timmar han borde ha sovit.. *suck*

Nu hoppas jag verkligen att han ska kunna sova så att jag får se "SNL", men jag ska väl inte hoppas alt för mkt.. :/
Det börjar ju inte förrens om en halvtimme och håller sedan på i en timme..

Och det låter redan nu som att jag måste gå in till honom en gång till.. :(

Han kan inte sova om nån inte ligger brevid honom.. JÄTTE jobbigt.. Nån som vet nå bra bot mot det?
Så att man kan få lite ensam tid på kvällarna.. Jag klarar mig inte på att bara få den/dom där timmen/timmarna mitt på dan då han sover utan jag måste få lite mer ensam tid..

Missförstå mig rätt nu! Jag ÄLSKAR Elliott över allt annat, men det är krävande att ha nån så tätt in på en oavsett hur mkt man än älskar den. Man måste ha lite tid isär ibland.. Och han är ju fortfarande i rummet brevid så jag kan ju gå in och pussa på honom om jag vill.. Men jag vill att han ska vara tyst och sova! :P
Inte bara för min skulle utan för hans skulle oxå.. Det är ju inge bra för hans sömnsrythm att vakna, somna, vakna, somna.. Det gör ju bara att man blir tröttare när man inte får nån bra sömn..

Håll tummarna att jag får se mitt "SNL" så att jag kan gå å lägga mig sen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback