Trevligt besök..

Jag och Elliott har haft besök här hemma idag.. Linda har varit här och tjattrat.. Fick även sålt en digitalkamera till henne.. Det ni.. ;P Dom pengarna behövdes.. :P

Det var skönt med lite besök, nån att snacka lite skit med och bara STRUNT!! För tydligen kommer det aldrig nått vettigt ur min mun, iaf enligt tantens blogg så därför hämnas jag genom att lägga ut denna bild på min blogg.. *mouhahahaa* (nu kommer Linda bli arg.. *haha*)

image94

Tur att jag är så snygg själv.. :D

image95

Men jag tror att Linda smitta sig med hennes huvudvärk för helt plötsligt så fick jag mega ont i skallen.. :/
Men men lite vatten kan säkert lösa det.. Om inte får man vill ta ett litet huvudvärkspiller.. *thihi*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger bara det.. hoppas ingen hittar till din blogg... och aldrig läser detta inlägg.. Jag ska hämnas tebax.. händen är ljuv.. *Morr*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback