Thihi..

Nu ska jag vara lite rolig..

Jag hittade kamera laddaren!! Den var precis där jag lagt den! Synd bara att jag inte kom på det förrens jag hittade den.. ;P

Nää men riktigt så var det väl inte.. För katterna hade haft ner den på golvet så den var inte alls där jag hade lagt den!! Dumma katter.. :P

Så idag blir det korttagning på de fina bebbarna.. Sen ska dom ut på en bättre annons.. :) Sen kan jag ju ta kort på den vackra lilla röran jag fick vakna till.. *suck* Och från det, in i badrummet där det var ännu röriga.. *suck*
Skulle ta på mig min tröja och ser att Elliott har suttit på den så det är BAJS fläckar på den.. *bläää* En helt ny tröja, lr ja ny var den väl inte men nytvättad.. :P Men men.. Bajsunge.. *thihi* Bara jag får vakna till lite så kan jag säkert skratta åt det, precis som häromdan när han kräktes på min kind.. Om jag nu har börjat skratta åt det än... Vet inte riktigt.. :P

Jag har skärt mig på mitt ena nagelband, det gör blääigt ont!! Jag kommer inte håg hur det kan ha gått till.. :S
Men men förhoppningsvis läker det SNART!! Väldigt snart!!

Men nu är det frukost time!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback