Stackars tå...

Min tå mår inge bra.. Fortfarande ont.. Kunde inte ha täcke över foten igår för att det gjorde ont på lilla tån så fort täcket ens snuddade vid tåingen..
Och idag försöker man vara försiktig.. Till ingen nytta för att Elliott kommer i tid och otid och antingen så ställer han sig på tån, lr så tar han på tån.. AAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag känner jag för att slänga ut lilla bebben.. :P Så att han inte ska kunna orsaka mig mer smärta än vad tån gör iaf.. Utan att nått rör den.. :/

Men visst ser den frisk ut.. :P

image146image148image147




Usch jag ryser bara jag ser bilderna.. Inte över att det ser farligt ut lr nått utan för att jag har fotfobi och tycker allt som har med fötter, tår och sånt är ÄCKLIGT!! Men jag måste ju visa så ni tycker synd om mig.. ;P

Funderar på om man ska pilla upp och tömma på lite blod så att det möjligtvis gör ännu ondare?! :P


Kommentarer
Postat av: Sven-GØrel

Hot!

Postat av: Maggi

AAAJ! Stackars lilla Natteli!!! :(

2007-10-23 @ 14:34:17
URL: http://mamalicious.org/filofax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback