Sömn, vad är det?!

Hann precis lägga mig och gosa ner mig. Försökte röra på mig så lite så möjligt för att inte väcka Elliott. Han hade täcket så jag låg utan i början.. Men allt det där i onödan för katterna hade ner en väska så Oliver vart helt GALEN och skällde, skällde, skällde och skällde.. Jag fick "trycka" ner honom och hålla för munnen för att han ens skulle bli tyst.. :S Och självklart vakna ju E då.. Men det skulle ju vem som helst gjort för det där..

Men ahhh vad arg jag vart på den där j*vla hunden!! Jag måste fixa sånt där anti-skäll halsband till honom..
Igår när dom var här och kollade på kaninen så skällde han ju oxå massa så fort dom rörde på sig.. Kul?! Nää.. *suck* Men men han är ju liten, och små hundar är ju skälligare.. Plus att han har ju en del skälliga raser i sig..
Men men man kan ju inte helt skylla på det heller.. För det kan ju säkert tränas bort.. En viss del av hans beteende har ju tränas bort, lr iaf här hemma.. Hemma hos mamma verkar det som att ingen av d reglerna gäller.. :S

Och igår var det ju katternas fel, för jag trodde nästan själv att det var nå inbrott på gång.. :S

Men det tog sin tid att få tyst på Oliver iaf och då hann ju E vakna och då var han jätte pigg! Kul när man själv är helt död.. *suck* Jag sa till Oliver att nu fick han ta hand om E men det sket han i och gick under täcket och började snarka.. Jeevla hund.. :P
Fast jag lyckades få honom att somna sen iaf, men det tog sin lilla tid.. Och sen så vill han gå upp tidigt idag oxå..
Dvs inte många timmars sömn till STACKARS lilla mig..

Jag får väl lära mig att inte packa saker på varandra så att katterna kan ha ner dom så att Oliver börjar skälla så att Elliott vaknar och inte vill somna om..

Ja för allt är ju igentligen mitt fel om man tänker efter.. *thihi* Det är ju även jag som valt att behålla alla fyra av killarna; dvs Elliott, Oliver, Rascal och Prutt.. :P

Så jag får helt enkelt skylla mig själv.. Men är det inte så mkt skönare att skylla på nån annan.. :P

Men försök själva att vara arg på nån som ser ut så här:

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback